شرایط و قوانین سایت

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات وب سایت فروشگاهی کتک

ورود به سایت و استفاده از پنل کاربری به معنی پذیرفتن قوانین و مقررات می باشد .

 

قوانین عمومی

تمامی اصول و رویه‏‌های کتک مطابق  با قوانین  جاری جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین که قوانین در آینده دچار تغییراتی گردید  درهمین صفحه بروز رسانی می گردد و استفاده کاربر از خدمات به معنی پذیرش این تغییرات است .

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات وب سایت کتک اقدام کند.

 

اصالت کالای ارائه شده

کالای ارائه شده در وب سایت کتک تماما از شرکت های معتبر و واردکنندگان رسمی خریداری و ارائه میشود و درصورت نیاز مشتری فاکتور رسمی ارائه میگردد  . هرچند تاریخچه تمامی فاکتورها در پنل کاربری کاربر قابل دسترسی است .

 

ارتباطات الکترونیکی

وب سایت کتک جهت ارتباط با مشتریان صرفا از طریق روش های زیر اقدام می نماید و هیچ کانال ، تلفن و ایمیل دیگری را تایید نمی کند

  info@katak.ir

telegram.me/katak_ir

instagram.com/katak.ir   

pinterest.com/katak_ir

Sms:

مرکز پشیبانی مشتریان در تلگرام

@Katak_customers_center

از طریق کانال های درج شده اطلاع رسانی های عمومی و پیشنهاد های خرید ارسال می گردد . درصورتی که به تمایل به دریافت خبرنامه نداشته باشید می توانید این گرینه را در پنل کاربری غیر فعال کنید

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

اطلاعات کاربران ، سوابق خرید و نظرات درج شده  صرفا جهت ارائه خدمات بهتر در سایت پردازش میشود . وب سایت کتک تمامی تلاش خود را جهت صیانت از این اطلاعات بکار خواهد بست .

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش و محاسبه زمان ارسال هر کالا براساس الگوریتمی خاص صورت می گیرد و ممکن است یک سفارش مشابه توسط دوکاربر دارای زمان و شرایط متفاوتی برای ارسال داشته باشد . نکته مهم درخصوص بکارگیری این الگوریتمی یافتن روشی جهت کم کردن هزینه نهایی کاربران بوده است . از زمان ثبت یک سفارش تا تحویل کالا تمامی مراحل قدم به قدم به مشتری اطلاع رسانی میگردد .

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

در ارسال های پستی تمامی مرسوله ها بیمه می باشد و کاربر درصورتی که با شکستی و عدم صحت کالای تحویلی مواجه گردید لازم است حداکثر تا سه روز  از طریق خدمات مشتریان نسبت به عودت کالا اقدام نماید و در ارسال با پیک نیز درصورتی که خرابی کالای دریافتی در همان روز با خدمات مشتریان تماس و نسبت به عودت آن اقدام نمایند .

سرویس مهلت تست

سرویس مهلت تست صرفا برای برخی کالاها وجود دارد که در بخش توضیحات همان کالا درج شده است .